سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشهد وبلاگ

بسم رب الحیدر

باز زمین اندکی چرخید و سالی جدید آغاز شد. با آغاز دهه نود یاد این می افتید که سالیان سال است که مولای ما حضرت بقیة الله الاعظم از دیدگان ما پنهان هستند و ما به طور ضمنی نمی خواهیم تا ایشان بیایند.

ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید شمسی به تمامی عزیزان ، مخصوصاً تمامی کسانی که در ایام گذشته حقیر را مورد لطف خود قرار دادند.

آغاز سال 1390 از طرفی خوش یمن بود به این علت که مصادف بود با چهلمین روز به درک واصل شده خلیفه غاصب ولدالزنا که این مبارکی انشالله باعث خوشحالی حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها و حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار گرفته باشد

نوروز، غدیر شمسی اهل ولاست

فرخنده دلی که پر ز مهر مولاست

امسال قرین گشته است،این نوروز

با چله ی قتل عمر، به دست فیروز

در ایام نوروز امسال فرصتی شد تا به سمت جنوب خراسان بروم و تا حدودی از آن منطقه بازدیدی کنم. پس از زاهدان بزرگترین مکانی که در شرق کشور می توان به عنوان مرکز اهل خلاف عنوان کرد بیرجند می باشد که دلیل موقعیت بسیار خوبی که دارد می تواند خاستگاه وهابیون نیز باشد. مدتها پیش برنامه ریزی هایی در جهت حضور بیشتر در این منطقه کرده اند و می توان گفت متأسفانه با بی توجهی بسیار زیاد مسئولین می توان گفت این ننگ در حال تحقق است و شاید در صورت کوتاهی بیشتر و به علت نزدیکی به مرز افغانستان و پاکستان جزء مهمترین مراکز رفت و آمد وهابیون باشد. و یقیناً این حضور ملعونین در این منطقه راهی است جهت رساندن خود به مراکز اصلی کشور از جمله تهران و مشهد. هر چند چندین سال گذشته و پس از اتفاقات روز عاشورای دهه هفتاد و انفجار بمب در حرم رضوی که از سوی وهابیت بود و تا حدودی ریشه ی آنها از مشهد برچیده شد ولی آنها می دانند که وجود حضرت رضا علیه السلام مانعی می باشد جهت رسیدن آنها به اهداف خود. در چند وقت اخیر نیز کارهایی انچام داده اند نظیر تکثیر و توزیع شبهه نامه هایی در اطراف حرم رضوی. یکی از مواردی که در سال گذشته ذهن حقیر را مشغول نمود این بود که عده ای سنی مسلک و از جماعت بکری در شبهای قدر در نزدیکترین نقطه به حرم رضوی اقدام به جمع آوری کمک ها و اقدام در جهت تحت پوشش قراردادن ایتام سنی در زیر نظر شیعه ها داشته اند که هزینه بزرگ شدن و سرپاگرفتن را از شیعه بگیرند و با عقاید خود آنها را تربیت کنند.متأسفانه بحث وحدت نیز به گسترش فعالیت این جماعت ملعون کمک کرده است و کوتاهی مسئولین می تواند ضربه بزرگی به شیعه بزند. همیشه با این اتفاقات که به مرور انجام میشود یاد سخنی می افتم که می گفتند شیطان صبر دارد و با حوصله کارش را انجام میدهد.

امید است با حضور صاحب اصلی همه ی عالم ، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف این مشکلات حل شود و ترسی که در مخالفان شیعه از جمله عربستان اسرائیلی در گسترش شیعه به وجود آمده است بیشتر و بیشتر شود و با برپایی حکومت ایشان تمامی شیعیان از جمله شیعیان بحرین آزاد گردند.

 ضمناً حتماً به یکی از آدرسهای ذیل بروید و مقاله ای در خصوص شهر بیرجند و گسترش وهابیت در این شهر شده است را بخوانید و اگر می توانید به گوش مسئولین برسانید.

http://www.tavalli-tabarri.com/forum/showthread.php?t=6082 

http://www.shia-sonni.com/modules.php?name=News&file=article-seo&sid=482-%D9%81%D8%AA%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88%D9%87%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%86

یا علی مدد

بر دشمن علی لعنت

بر منکر امام زمان لعنت


[ یکشنبه 90/1/14 ] [ 9:55 عصر ] [ غلام حیدر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

امام صادق علیه السلام: دروغ میگوید کسی که ادعا کند ما را دوست دارد و از دشمنان ما برائت نمیجوید. بحارالانوار ج27ص57
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب