سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشهد وبلاگ

بسم رب الحیدر

اهمیت و عظمت ماجرای غصب فدک را از آنجا می‏توان فهمید که در پیشگوئی‏های غیبی که از پیامبر صلی اللَّه علیه و آله بدست ما رسیده درباره‏ی آن خبر داده شده است. در اینجا به چند مورد اشاره میشود:
1. از اخباری که خداوند در شب معراج به پیامبر صلی اللَّه علیه و آله خبر داد این بود: دختر تو مورد ظلم قرار می‏گیرد و از حق خود محروم می‏شود و همان حقی که تو برای او قرار می‏دهی غاصبانه از او می‏گیرند... و او هیچ مدافعی برای خویش پیدا نمی‏کند». (بیت‏الاحزان: ص 98)

2. پیامبر صلی اللَّه علیه و آله فرمود: «من هرگاه فاطمه را می‏بینم بیاد می‏آورم آنچه بعد از من با او رفتار خواهند کرد. گویا او را می‏بینم که خواری وارد خانه‏اش گشته و حرمت او شکسته شده و حق او غصب شده و ارث او را نمی‏دهند... او در آن هنگام می‏گوید: «پروردگارا من از زندگی سیرم و از اینان خسته شدم. مرا به پدرم ملحق فرما». خداوند او را به من ملحق می‏نماید، و او اول کسی از اهل‏بیتم خواهد بود که به من ملحق می‏شود. فاطمه نزد من می‏آید در حالی که محزون و مصیبت کشیده و غمگین است. حقش غصب شده و خود شهید شده است. در آن هنگام من خواهم گفت: «خدایا هرکس بر او ظلم کرده لعنت کن، و هرکس حق او را غصب کرده عذاب فرما، و هرکس ذلت بر او وارد کرده ذلیل کن، و هرکس به پهلوی او زده تا فرزند خود را سقط نموده در آتش دائمی قرار ده». ملائکه هم آمین می‏گویند». (بیت‏الاحزان: ص 31)

3. پیامبر صلی اللَّه علیه و آله فرمود: «ملعون است کسی که بعد از من به دخترم فاطمه علیهاالسلام ظلم کند و حق او را غصب نماید و او را به شهادت برساند...
ای فاطمه اگر همه‏ی پیامبران مبعوث خداوند و همه‏ی ملائکه‏ی مقرب الهی درباره‏ی مبغض تو و غاصب حق تو شفاعت کنند، هرگز خداوند آنان را از آتش بیرون نمی‏آورد». (بحارالانوار: ج 29 ص 346)

4. هنگامی که رحلت پیامبر صلی اللَّه علیه و آله رسید آن حضرت گریه کرد بطوری که اشک محاسن حضرت را تر کرد. پرسیدند: یا رسول‏اللَّه، برای چه گریه می‏کنید؟ فرمود: «برای فرزندانم و آنچه اشرار امتم با آنان رفتار می‏کنند. گویا فاطمه را می‏بینم که بعد از من به او ظلم شده و او صدا می‏زند: «ای پدر، بفریادم برس»، ولی احدی از امتم به او کمک نمی‏کند». (بحارالانوار: ج 43 ص 151 ح 2)

5. پیامبر صلی اللَّه علیه و آله فرمود: «دخترم، تمام بدبختی بر کسی که به تو ظلم کند، و خوشبختی عظیم بر کسی که تو را یاری کند». (بحارالانوار: ج 43 ص 227)

یا علی مدد

بر دشمن علی لعنت

بر قاتلین مادر شیعیان لعنت


[ چهارشنبه 88/4/17 ] [ 4:6 عصر ] [ غلام حیدر ] [ نظر ]

بسم رب الحیدر

 

امروز سالگرد مرحوم آقاسی است. شاعر بسیجی و اهل دلی که با شنیدن صدا و شعرهای او جان تازه ای میگیریم. امروز کلیپی از این شاعر بزرگ آماده کردم که دانلود کردن و گوش دادن آن خالی از لطف نیست.

اگر دلتان شکست ما را هم دعا کنید.

 

قسمت اول

 

 قسمت دوم

 

 

یا علی مدد

بر قنفذ و مغیره لعنت

 

 


[ چهارشنبه 88/4/17 ] [ 4:6 عصر ] [ غلام حیدر ] [ نظر ]

بسم رب الحیدر

 

امروز 17 تیرماه سومین سالگرد مرحوم سید جواد ذاکر است. مداحی که بدون هیچ ادعایی و بدون خواستن مقام و شهرتی ساده زیست و مظلوم مرد. سیدی که بسیار مورد اذیت و آزار دیگران قرار گرفت. حرفهای زیادی برای او درست میکردند و به او تهمت های فراوان میزدند. سید با هیچ کس کار نداشت و فقط به عشق خود که یک عشق واقعی به حضرت اباعبدالله الحسین بود می اندیشید.

امروز میخواهیم سالگرد کوچکی در این وبلاگ بگیریم. تعدادی از مطالب و کلیپ ها مربوط به سالگرد دوم سید جواد در همین وبلاگ است.

در ذیل مصاحبه ای قرار دادم که برای کسانی که آن را سال گذشته مطالعه نکردند توضیحی بدهم که این مصاحبه به صورت اختصاصی به وسیله مدیرت همین وبلاگ با فردی که عضو گروهی بود که برای سید شایعه درست میکردند بوده. این شخص بعدها توبه کرده است.

 

قسمت اول مصاحبه

قسمت  دوم  مصاحبه

وداع مادر سید جواد با پیکر وی

ناگفته های سید جواد از زبان استاد دارستانی

کلیپی نادر از سید جواد - صحرا رفتن سید جواد با رفقا

اذان عشق با صدای سید جواد ذاکر - اجرا شده در عید غدیر

تمام آیه قرآن همین است - صدای دلنشین و ماندگار سید جواد

خواندن دعای شریف نادعلی توسط مهدی مختاری هنگام تدفین سید

منتظرم ... منتظرم... تا فصل هم عهدی بیاد - کلیپ زیبا در مدح امام زمان عجل الله

 

 یا علی مدد

بر دشمن علی لعنت


[ چهارشنبه 88/4/17 ] [ 4:6 عصر ] [ غلام حیدر ] [ نظر ]

مرا می‌شناسی.
من یک روستایی‌ام.
یکی از روستاهای دور دست سرزمینمان ایران.
از مهد نام آوران و دلیران آذربایجان.
شاید مرا نشناسی!
خیلی ها مرا نمی‌شناسند.
اهل زمین که با یک روستایی دورافتاده  و ساده کاری ندارند.
اصلا برایشان مهم نیست که کسی اینجا دردی داشته باشد.
اینان بزرگان را می‌شناسند حاکمان را دوست دارند، مسئولان را می‌شناسند، کسی با ما کاری ندارد.
خیلی وقتها دوستان و رفیقان هم آدم را فراموش می کنند.

ارباب من؛
آیا تو هم مرا فراموش کرده‌ای؟
تو هم مرا نمی شناسی.
البته که خوبان را می شناسی. تو را با ما چه‌کار!
ولی من تو را می شناسم.
با عقل و قلب کوچک خود تورا شناخته‌ام.
پیامبرمان (ص) نیز فرموده است که "هرکس امام زمان خویش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است".

 مولای من مرا بیاد بیاور؛ آن لحظه‌ای که در شب تاریک در فاو، شلمچه، جزیره مجنون و... با آنانی که می شناختیشان، یک‌صدا تو را فریاد می زدیم.
من همان فرد کوچک و ناچیزی بودم که با لحن ساده خود یابن الحسن می‌گفتم و سرود العجل سر می‌دادم.

آری من همان بچه بسیجی هستم که به امر نائب تو آمده بودم.

برای خواندن ادامه نامه به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 88/4/17 ] [ 4:6 عصر ] [ غلام حیدر ] [ نظر ]

یکی از برگهای مصیبت‏بار دفتر فدک دل سوخته‏ی فاطمه علیهاالسلام در این ماجرا است که با اشک خود شکایت به پدر برد.
حضرت زینب کبری علیهاالسلام می‏فرماید: «آنگاه که ابوبکر تصمیم نهائی درباره‏ی فدک را گرفت و حضرت زهرا علیهاالسلام از پاسخ مثبت آنها به کلام خود مأیوس شد، کنار قبر پدرش پیامبر صلی اللَّه علیه و آله آمد و خود را روی قبر انداخت و رفتار مردم با او را به پیشگاه آن حضرت شکایت برد و آن قدر گریه کرد که تربت پیامبر صلی اللَّه علیه و آله از اشک فاطمه علیهاالسلام تر شد و اشعاری حاکی از مصائب وارده خواند».

(بحارالانوار ج 29 ص108)

البته اشک فاطمه علیهاالسلام خشک نخواهد شد، و به اشک او ائمه علیهم‏السلام و شیعیانشان تا آخر روزگار اشک خواهند ریخت تا یکدلی محبان زهرا علیهاالسلام بر همه ظاهر و معلوم گردد.

یا علی مدد
بر مغیره لعنت


[ چهارشنبه 88/4/17 ] [ 4:6 عصر ] [ غلام حیدر ] [ نظر ]
بسم رب الحیدر

وفات حضرت ام البنین علیها السلام مادر گرامی حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را خدمت امیرالمومنین علیه السلام و حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام و حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف تسلیت عرض میکنم.

امروز به سال قمری سالگرد مداح دلسوخته و اهل دل مرحوم سید جواد ذاکر طباطبائی است که بنده به نوبه خودم این رحلت ملکوتی را نیز به همه دوستداران سید جواد تسلیت عرض میکنم و برای آن مرحوم علو درجات را آرزو دارم و برای مخالفینش صراط مستقیم را خواستارم.


یا علی مدد
بر دشمن علی لعنت

[ چهارشنبه 88/4/17 ] [ 4:6 عصر ] [ غلام حیدر ] [ نظر ]

بسم رب الزهرا سلام الله علیها

 

15 رجب مصادف است با سالروز رحلت جانسوز حضرت زینب کبری سلام الله علیها دختر امیرالمومنین علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست. شخصیت حضرت زینب سلام الله علیها بر کسی پوشیده نیست. در شناخت ایشان همین بس که

1- دختر امیرالمومنین علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هستند.

2-  نای نی در نینوا میماند اگر زینب نبود******************* کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود

 

---------------------------------

از طرف دیگر این روز مصادف شده است با سومین سالگرد وفات مداح اهل دل و صفا و سوز و گداز ، مرحوم سید محمد جواد ذاکر طباطبائی است.

یاد سید بخیر...

سالگرد کوچکی برای سید برگزار میکنیم که مورد قبول اربابش حضرت اباعبدالله الحسین قرار بگیرد انشالله.

 

همراه باشید...

 

 

سید جواد

 

یا علی مدد

بر یزید لعنت


[ چهارشنبه 88/4/17 ] [ 4:6 عصر ] [ غلام حیدر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4      >
درباره وبلاگ

امام صادق علیه السلام: دروغ میگوید کسی که ادعا کند ما را دوست دارد و از دشمنان ما برائت نمیجوید. بحارالانوار ج27ص57
آخرین مطالب
لینک دوستان
امکانات وب